- Influenţa consumatorului asupra activităţii de marketing
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Stan, Ioana Membrul grupului ştiinţific: Ghiţă, Marilena Responsabilitate: Ioana Stan Editura: [s.n.] Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2009 Descriere: 66f. multigr : fig; 30 cm Note: UTCB Facultatea de Construcţii Civile, Industriale şi Agricole. Lucrare de disertaţie. Coord. prof.univ.dr.ec. Marilena Ghiţă Limba: Română Subiect: piaţa Subiect: mediul de afaceri Subiect: Donație Subiect: Cărți românești Subiect: 07 Subiect: Lucrări de disertație Subiect: 2009 Cota topografică: 658.5/S 76 Clasificare: 658.5 Note conţinut (cuprins): piaţa, mediul de afaceri, concurenţă, consumator
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
452730
|
Depozit CDR
|
Scos din inventar
|
Carte multigrafiată
|
658.5/S 76
|
1.Normal
|
Casat
|
0
|
p.v.6166/25.05.2023
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică