- Cercetări privind activităţile de marketing la nivelul întreprinderilor mici şi mijlocii
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Miclea, Şerban Conducătorul tezei: Izvercian, Monica Responsabilitate: Şerban Miclea Responsabilitate secundară: cond. ştiinţific prof. univ. dr. ing. Monica Izvercian Editura: Politehnica Locul publicării: Timişoara Anul Ediției: 2015 ISBN: 978-606-554-923-4 Descriere: 218 p. : fig.; 24 cm Note: Universitatea "Politehnica" Timişoara. Teză de doctorat. Cond. ştiinţific prof. univ. dr. ing. Monica Izvercian Limba: Română Serie: Seria 16 : Inginerie şi management. ISSN : 2343-7928, ISSN-L : 2343-7929 Subiect: întreprinderi mici mijlocii proiectarea activităţilor de marketing agilitate flexibilitate adaptabilitate legacy marketing auditul agil de marketing Subiect: conducere și administrare în exploatare organizare comercială marketing Subiect: Schimb documentar Subiect: Cărți românești Subiect: Teze de doctorat Subiect: 76 Subiect: 2016 Cota topografică: 658.8/M 65 Clasificare: 658.8(043) Clasificare: 658.8 Clasificare: 043 Note conţinut (cuprins): întreprinderi mici şi mijlocii, proiectarea activităţilor de marketing, agilitate, flexibilitate, adaptabilitate, legacy marketing, auditul agil de marketing
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
467247
|
Secția de împrumut Sli
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
658.8/M 65
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică