- Contribuţii privind conceptul de prosumator şi strategii de marketing
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Şeran, Sabina Ilie Conducătorul tezei: Izvercian, Monica Responsabilitate: Sabina Ilie Şeran Responsabilitate secundară: cond. ştiinţific prof.univ. dr. ing. Monica Izvercian Editura: Editura Politehnica Locul publicării: Timişoara Anul Ediției: 2013 ISBN: 978-606-554-691-2 Descriere: 226 p. : fig.; 24 cm Note: Univ."Politehnica" Timişoara. Teză de doctorat. Cond. ştiinţific prof. univ. dr. ing. Monica Izvercian Limba: Română Serie: Seria 16 : Inginerie şi Management. ISSN: 2343-7928 ; ISSN-L 978-606-554-691-2 Subiect: conducere și organizare în industrie comerț și comunicații Subiect: co-crearea de valoare colaborare creativitate DIY DFSS implicarea consumatorului inovare metoda teoriei aprofundate presumator SST strategii de marketing unelte de colaborare web 2.0 Subiect: Schimb documentar Subiect: Cărți românești Subiect: Teze de doctorat Subiect: 76 Subiect: 2014 Cota topografică: 658.8/S 46 Clasificare: 658.8(043) Clasificare: 658.8 Note conţinut (cuprins): co-crearea de valoare, colaborare, creativitate, DIY, DFSS, implicarea consumatorului, inovare, metoda teoriei aprofundate, presumator, SST, strategii de marketing, unelte de colaborare, web 2.0
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
465065
|
Secția de împrumut Sli
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
658.8/S 46
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică