- Contribuţii privind modelarea sistemelor de marketing
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Buciuman, Cella-Flavia Conducătorul tezei: Izvercian, Monica Responsabilitate: Cella-Flavia Buciuman Responsabilitate secundară: cond. ştiinţific prof. dr. ing. Monica Izvercian Editura: Editura Politehnica Locul publicării: Timişoara Anul Ediției: 2014 ISBN: 978-606-554-798-8 Descriere: 221 p. : fig.; 24 cm Note: Univ."Politehnica" Timişoara. Teză de doctorat. Cond. ştiinţific prof. dr. ing. Monica Izvercian Limba: Română Serie: Seria 16 : Inginerie şi Management. ISSN: 2343-7928 ; ISSN-L: 2343-7929 Subiect: conducere și administrare în exploatare organizare comercială marketing Subiect: a-marketing performanţă în marketing sisteme de măsurare agile indicatori cheie de performanţă, scrum adaptabilitate echipe agile balance scorecard aMK dashboard aMK social media dezvoltare iterativă campanie de marketing concepte agile Subiect: Schimb documentar Subiect: Cărți românești Subiect: Teze de doctorat Subiect: 76 Subiect: 2014 Cota topografică: 658.8/B 86 Clasificare: 658.8(043) Clasificare: 658.8 Clasificare: 043 Note conţinut (cuprins): a-marketing, performanţă în marketing, sisteme de măsurare agile, indicatori cheie de performanţă, scrum, adaptabilitate, echipe agile, balance scorecard aMK, dashboard aMK, social media, dezvoltare iterativă, campanie de marketing, concepte agile.
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
465675
|
Secția de împrumut Sli
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
658.8/B 86
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică