- Strategii de marketing ale firmei internaţionale Veolia Water şi prezenţa ei pe piaţa românească
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Stan, Florin-Bogdan Membrul grupului ştiinţific: Ghiţă, Marilena Responsabilitate: Florin-Bogdan Stan Responsabilitate secundară: coord. şt. Marilena Ghiţă Editura: [s.n.] Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2008 Descriere: 41f. : fig.; 30cm. Note: UTCB. FCCIA. Lucrare de disertaţie studii aprofundate. Coord. şt. conf.dr.ec. Marilena Ghiţă Limba: Română Subiect: dezvoltare durabilă strategia de piaţă Subiect: conducere și administrare în exploatare organizare comercială marketing Subiect: Donație Subiect: Cărți românești Subiect: Lucrări de disertație Subiect: 96 Subiect: 2008 Cota topografică: 658.8/S 76 Clasificare: 658.8:628.1 Clasificare: 628.1 Clasificare: 658.8 Note conţinut (cuprins): dezvoltare durabilă, strategia de piaţă
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
450579
|
Depozit CDR
|
Scos din inventar
|
Carte multigrafiată
|
658.8/S 76
|
1.Normal
|
Casat
|
0
|
p.v.6166/25.05.2023
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică